Nejste si jistí, jestli se v síťovém marketingu zaměřit na produkt, nebo na budování příležitosti? Nejste sami. I ostřílení profesionálové se této otázce věnují a odpovědi se mohou dost lišit.
Někteří se zaměřují výhradně na nábor nových členů do týmu a produktům nevěnují už tolik pozornosti. Jiní naopak kladou důraz na kvalitu produktu a nábor nechávají na druhé koleji.
Která strategie je tedy lepší?
Já říkám, že obě mohou fungovat a na konci dokonce vytvořit stejný výsledek. 🙂 Protože vždy se najde určité procento lidí, kteří se připojí jen kvůli produktu, a nakonec je to zaujme natolik, že se začnou zaměřovat na byznysovou stránku věci.
A naopak ti, kteří půjdou do podnikání v network marketingu a za zdrojem peněz, tak se běžně stanou věrnými uživateli produktu. Vidím to ve svém okolí poměrně často a v konečném důsledku se zdá, že obě cesty vedou k podobnému výsledku, i když přes budovatele sítě, lze dosahovat výsledků o něco rychleji.
Kdy je potřeba se zaměřit na produkt?
Moje rada je: jděte tam, kde jsou vaši potenciální zákazníci. Pokud ještě nemají podnikatelské myšlení a nepřemýšlí o změně, pak začněte s produktem.
Vytvořte z nich nadšené fanoušky! Vytvářejte zákazníky, kteří jsou nadšení z vašeho produktu a rádi o něm mluví. Nenechte se odradit tím, že mají opravdu zájem jen o produkt a nepřehlížejte je.
Zkušenosti ukazují, že spousta z těchto zákazníků nakonec přepnou svou pozornost na byznysovou příležitost.
Když jednáte s lidmi, kteří měli zájem o byznys, ale nedaří se jim, zkuste jít také cestou produktu. Mohou se cítit pohodlněji, když se prozatím zaměří jen na jeho používání, aby v sobě upevnili pevný postoj – k produktu, k firmě, k celé filozofii.
Díky tomu se s produktem seznámí důkladněji a mezitím mohou rozvíjet své schopnosti, které jsou potřebné v obchodě pro rozvíjení sítě.
V praxi to znamená, že musíte být flexibilní a schopní rozpoznat, co konkrétní člověk potřebuje. Pokud se někdo bojí byznysu, nebo se na něj necítí připravený, nechte ho stát se zákazníkem, ať se postupně učí o podnikání a příležitosti, kterou má na dosah.
Vytvořte pro něj prostředí, kde se bude cítit pohodlně a kde bude moci růst svým vlastním tempem.
Pokud někdo chce vstoupit do byznysu a je připravený začít budovat svůj vlastní tým, přiveďte ho. Podpořte ho a nabídněte mu všechny nástroje a školení, které potřebuje k úspěchu.
Jestli se ukáže, že není připravený budovat svůj tým hned, zkuste ho přetvořit v nadšeného zákazníka, který bude produkt doporučovat dál.
Komunikujte!
Klíčem k úspěchu je neustálá komunikace s lidmi, sdílení produktu a příležitosti. Umožněte lidem, aby se připojili tam, kde se vidí být úspěšní. Každý člověk je jedinečný, má své vlastní potřeby a cíle.
Proto buďte trpěliví a otevření různým cestám. Síťový marketing je o budování vztahů a důvěry. Čím více se zaměříte na potřeby jednotlivých lidí, tím úspěšnější budete.
Ať už vedete lidi s produktem, nebo s příležitostí, vždy mějte na paměti, že konečným cílem je vytvořit spokojené a loajální zákazníky, kteří budou šířit pozitivní povědomí o vašem produktu a vaší byznysové příležitosti.
Další nesmírně cenný zdroj informací – pro Vás ZDARMA
Dám vám zdroj, který vám opravdu pomůže, pokud to s růstem svého podnikání myslíte vážně. Jedná se o rady od lidí, kteří patří mezi špičku MLM u nás – nyní můžete získat ZDARMA milionové rady, jak ovládnout MLM…
Kde? Na Online MLM Summitu!
Pokud už v MLM jste nějakou dobu anebo právě začínáte, ale zatím stále nemáte výsledky o kterých sníte, pak Vám možná mohu hodně pomoct tím, že pořádám Online MLM Summit ZDARMA.
Na 5 až 6hodinovém Online MLM Summitu, odevzdá své knowhow síťového marketingu celkem 14 tuzemských CZ/SK lídrů – milionářů.
Tito lidé prozradí do detailu, jak vydělali přes 100.000.000+ Kč (resp. přes 4.000.000+ EUR) za velmi krátký čas, čistě z MLM businessu.
Nejlepší na tom je to, že celý SUMMIT je úplně ZADARMO, takže jedinou investicí je Vaše pozornost a Váš čas v neděli – registrujte se na vysílání a řekněte to všem těm, které chcete vzít na vrchol s Vámi:
Čas utíká…
Brzy na viděnou!
S pozdravem Michal – Váš MLM fanoušek číslo #1
Comments are closed.