Seznam emailových adres – zlatý důl pro toho, kdo ho vlastní a umí správně používat. V tomto seriálu vás krok za krokem naučím, jak budovat vlastní emailovou databázi. V sedmi příspěvcích vám takřka v přímém přenosu ukáži, jak implementuji email marketing na tento blog. Získáte jedinečnou šanci dívat se mi při práci přes rameno a čerpat z toho, co jsem do této doby o email marketingu naučil.
Díl 5. Jak vybrat vhodnou službu pro email marketing
Efektivní email marketing nelze dělat bez spolehllivého autoresponderu – automatického rozesílače emailů. Většinou jde o placenou službu, díky které můžete nainstalovat na své stránky registrační formulář, odesílat emaily, spravovat databázi kontaktů a vyhodnocovat emailingové kampaně.
Pro blog multilevel-marketing.cz jsem vybíral ze dvou poskytovatelů těchto služeb, o kterých jsem přesvědčen, že jsou nejkvalitnější na trhu.
Getresponse.com
Getresponse patří celosvětově k největšímu poskytovateli email marketingového řešení. Mezi jeho nejvýznamější služby patří např. email editor, kde můžete popustit uzdu vaší kreativitě a sami si jednoduše sestavit předlohu vašich emailů.
Oceníte také funkci tvůrce landing page, kdy si takřka na přání sami vytvoříte dechberoucí záchytovou stránku pro váš projekt.
Mezi další standardní funkce patří např. statistiky pro snadné vyhodnocování vašich emailových kampaní nebo follow up emaily, kdy si můžete dopředu nastavit emailové zprávy a rozesílat je automaticky v určený čas po určitou dobu – zatímco si budete ‚válet šunky‘ na dovolené, follow up emaily budou pracovat za vás!
Getresponse.com nemá nabídku služeb v češtině, ale vaše kampaně v čj již tvořit můžete, stejně jako v jakémkoliv jiném jazyce, na který si vzpomenete.
Smartemailing.cz
Ryze česká služba známého internetového podnikatele Davida Kirše. Vedle standardních funkcí získáte k dispozici i tolik ceněné know-how, jak využívat email marketing maximálně efektivně pro vaše podnikání. Smartemailing je v češtině a provede vás krok za krokem fascinujícím světem emailingu.
Ceny se u obou služeb pohybují přibližně stejně a odvíjí se od velikosti vaší databáze. U Getresponse to je v přepočtu 600,- Kč / měsíc na 2500 abonentů, u Smartemailingu je to 900,- Kč / měsíc na 2100 – 5000 abonentů.
Zvažoval jsem, kterou službu zvolit a nakonec jsem se rozhodl pro Getresponse. Ten už aktuálně využívám na jiných projektech a vyhovuje mi jeho globálnost. Začátečníkům však doporučuji Smartemailing, ti ocení zejména jeho „šikovnost“ pro český trh.
Službu smartemailing.cz si můžete vyzkoušet na 7 dní zdarma zde.
Tolik služba pro automatické rozesílání emailů. V zítřejším a zároveň posledním díle našeho experimentu si ukážeme, jak a kam umístit registrační formulář a napsat a odeslat první emailing.
Po celou dobu „experimentu“ jsem otevřen Vašim dotazům, komentářům, postřehům a samozřejmě i radám zde v komentářích pod příspěvky.
← Předchozí díl: Jak vytvořit landing page pro registrační formulář do emailové databáze
→ Další díl: Odesíláme první email!
—
Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.