Mnoho byznysmenů vědí, že produkt není to nejdůležitější. Proč? Protože věří ve své schopnosti a nejenom ty prodejní.
Zajímá je jedině marketingový plán – finanční plán – kompenzační plán. Hned na začátek bych rád uvedl, že pokud se budeme bavit o MLM nejedná se ani o marketingový plán či finanční plán. Je to pouze špatný překlad z angličtiny tzv. čengliš. Jde o kompenzační plán, tedy o kompenzaci vaší aktivity. U někoho větší a u někoho menší.
Lidé, kteří v byznysu začínají a chybí jim podnikatelské schopnosti, tak by měli začít s produktem, kterému nejenom věří, ale mají s ním i vlastní zkušenost. Výživové či spotřební produkty jsou pro začátek podnikání velmi vhodné.
Dle mého názoru je rozumné jít do nové MLM firmy, která má možnost vám pomoci nahoru nejenom počátečním boomem, ale i silným leadershipem! Protože samotný boom vám nemusí zaručit dostatek lidí, kteří se k vám zrovna pohrnou.
Proč taky? Vždyť jste začátečník! Oni chtějí LEADRA! Leader umí tvořit síť, at už je v jakékoli MLM společnosti. Pořád chcete slepě věřit tomu, že jste leader? Raději si přiznejte pravdu a otevřete se novým způsobům tvoření sítě.
Nováčkům vyloženě nedoporučuji vstoupit do firmy s nehmotným produktem například pojištěním. Tyto firmy pracují stylem, že si pojistíte celou rodinu, která vám věří a toť vše, více neumíte. Především díky zkušenostem neumíte. Nedostatek zkušeností by měl nahradit váš leader, který vám je zprostředkovaně předá.
Zeptejte se sami sebe: Je tento leader opravdový leader nebo si na něho jenom hraje?! To je velmi důležitá otázka. Leader vás učí, jak prezentovat sebe či PRODUKT. A pokud si na něho jenom hraje, jak můžete ÚSPĚŠNĚ pracovat?
Hmotné a především spotřební produkty jsou základ. Víte proč? Protože každý je vašim potencionálním zákazníkem. Osobně doporučuji odvětví wellness.
Proč?
Protože wellness je neustále rostoucí byznys, o čemž se můžete přesvědčit např. v tomto krátkém videu od uznávaného světového ekonoma Paul Zane Pilzera.
Po shlédnutí tohoto videa jistě chápete, že stojíme na začátku další epochy. Tak proč nevyužít této informace k rozvoji vašeho podnikání.
Důležitou částí u produktů jsou různé také certifikáty nebo patenty vaší firmy. Mnoho společností se chlubí, že má takový či „onaký“ patent nebo certifikát. Ano zákazníka to možná přesvědčí, že to je další obrovské plus vaší firmy, ale odnaučte se to říkat někomu, kdo se vyzná v MLM problematice a vy ho chcete k sobě do sítě. Tento člověk si je vědom toho, kolik společností na trhu něčím podobným disponuje.
Co se týká představení produktu potencionálnímu distributorovi, tak první představte firmu a né produkt.
Proč?
Protože firma je ta, která ho vytvořila tudíž je nutné dodržovat určitou posloupnost.
Firma => Produkt => Kompenzační plán
Ještě lepší je mu ukázat, co získá tím, když se přidá do vaší sítě, ale to už je téma jiný článek.
Michal Mikulášek
Skype: michal.salvatore
Email: vipmichalmikulasek@gmail.cz
—
Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.