Dnes se podělím o to, jak snadno najít (téměř) neomezené množství potenciálních zákazníků pro síťový marketing.
A soustředím se přitom na dva nejlepší pilíře, které spoustě z Vás mohou pomoci stát se jedničkou v síťovém marketingu.
Jak o potenciálních zákaznících přemýšlet?
Zásadní pro budování podnikání v MLM je způsob, jak o lidech kolem sebe přemýšlíte. Proto než se dostaneme ke zmiňovaným pilířům, je důležité si to připomenout.
Často tu na blogu zmiňuji „tři P“: Postoj, Pozice, Příliv kontaktů, díky kterým můžete se svými potenciálními zákazníky lépe pracovat…
Postoj
Váš pevný osobní Postoj je víra v to, co máte, bez ohledu na vnější přijetí nebo schválení ostatními lidmi. Znamená to, že jste naprosto v pořádku se sebou a se svým životem a neberete si osobně negativní energii z okolí.
Třeba když někdo odmítá to, co děláte… Když si negativní komentáře necháte zalézt pod kůži, budete mít potíže nejen v síťovém marketingu, ale taky v životě.
Potřebujete uvěřit a pochopit, že je možné, změnit svůj život. Potřebujete stát pevně na svých nohou a jít dál.
Nepotřebujete nikoho přesvědčovat, že MLM není pyramida, nepotřebujete reagovat na každý negativní komentář. Jediný člověk, který si musí věřit, jste vy sami. Teprve pak vám uvěří i další.
Pozice
Pozice spočívá v pochopení toho, v jakém stadiu se potenciální zákazník, aktuálně nachází. Je otevřený tomu, aby se dozvěděl víc o vaší příležitosti?
Když poprvé navazujete kontakt, ještě není připravený nakupovat (tak proč se o to snažit?). On ještě neví, o co jde, ani kdo jste vy.
Nechtějte po něm hned, aby se připojil k týmu, nebo si koupil produkt. Nejdřív své kontakty poznejte – chtějí si přivydělat? Mají problémy, které by mohl váš produkt vyřešit?
Teprve pak zjistíte, jestli jsou vůbec otevření tomu, aby se o vaší příležitosti dozvěděli víc. A takto se to dělá správně – nejdřív zjistit potřeby, a pak přes tyto potřeby, napasovat Vaše řešení díky Vaší MLM příležitosti.
Příliv kontaktů
Přílivem kontaktů se zde myslí, s kolika lidmi v daném okamžiku pracujete. Kolik lidí oslovujete? Kolik schůzek máte? Kolik lidí dosledováváte (které jste už dříve „rozjednali“)?
Ideální je tento počet neustále zvyšovat. A tím se dostáváme ke středobodu dnešního tématu:
Sociální sítě jsou místo, kde je neomezený počet potenciálních zákazníků, a zároveň na něm trávíte část svého volného času. Proč toho nevyužít?
Dva pilíře neomezeného počtu potenciálních zákazníků:
1) První pilíř, který vám zaručí přísun zákazníků online
Možná někteří budou protestovat, ale já za první pilíř považuji cold messaging (zprávy na studené kontakty). Znám lidi a společnosti, které jsou dokonce proti němu.
Jenže pokud chcete opravdu růst, tak se mu nevyhnete. Vždy bude omezený počet lidí, které znáte. Není to škoda?
Fígl je ale v tom, že je zde určité knowhow, jak se nedopouštět spamování a jak to dělat správně!
Lidé totiž opravdu často nesprávně zaměňují cold messaging a spamování. Spamování je, když předpokládáte, že jsou lidé připravení se zapojit, nebo u Vás hned nakupovat.
Prostě předpokládáte, že už je člověk v pozici potenciálního zákazníka, aniž byste pro to měli jakýkoliv reálný podklad.
Proto je pozicování potenciálního klienta, o kterém píšu výše, tolik důležité. Spamováním si poškozujete jméno, prodeje, společnost i odvětví.
Podle mě lidé nechtějí cold messaging kvůli této záměně dělat, a přitom je to jedna ze skvělých možností, jak rozvíjet Váš neomezený potenciál v MLM podnikání.
2) Druhý pilíř, který vám zaručí přísun zákazníků online
Další metodou pro neomezený počet potenciálních zákazníků je marketing a aktuální fenomén krátkých videí. Právě ony jsou tím nejlepším marketingem, který teď můžete dělat, pokud chcete dělat MLM online.
TikTok, Instagram Reels, Facebook Reels jsou vaše nejpravděpodobnější šance, jak se dostat před lidi, kteří vás neznají.
Algoritmy jsou aktuálně nastavené tak, že vezmou váš obsah a ukážou ho lidem, kterým by se mohl líbit, ať už vás zná nebo ne. Můžete mít desetitisíce shlédnutí a nezaplatit za to ani korunu.
Krátká videa jsou neuvěřitelná pro oslovení nových lidí a vřele doporučuji, abyste si na ně zvykli. Považuju to za největší marketingovou příležitost, jakou jsem viděl, nenechte si ji ujít a běžte s ní.
A co do krátkých videí dávat? Krátká odpověď je: HODNOTU.
Dávejte do krátkých videí zcela zdarma, rady, tipy a triky, kterými můžete pomoci svým divákům v oblasti, kterou umí řešit Váš MLM projekt (výdělky, lepší zdraví, hubnutí, jak líp vypadat, jak být hezčí, výkonnější, šťastnější atd)..
Chcete znát další triky? Dám vám i další zdroj, který vám opravdu pomůže, pokud to s růstem svého podnikání myslíte vážně.
Knowhow od lidí, kteří jsou špičkou v MLM a Vy od nich získáte milionové rady, jak ovládnout MLM – a to vše naprosto ZDARMA – kde?
Na Online MLM Summitu!
Pokud už v MLM jste nějakou dobu anebo právě začínáte, ale zatím stále nemáte výsledky o kterých sníte, pak Vám možná mohu hodně pomoct tím, že pořádám Online MLM Summit ZDARMA.
Na 5 až 6hodinovém Online MLM Summitu, odevzdá své knowhow síťového marketingu celkem 14 tuzemských CZ/SK lídrů – milionářů.
Tito lidé prozradí do detailu, jak vydělali přes 100.000.000+ Kč (resp. přes 4.000.000+ EUR) za poměrně velmi krátký čas.
Nejlepší na tom je to, že celý SUMMIT je úplně ZADARMO, takže jedinou investicí je Vaše pozornost a Váš čas v neděli – registrujte se na vysílání a řekněte to všem těm, které chcete vzít na vrchol s Vámi:
Brzy na viděnou!
S pozdravem Michal – Váš MLM fanoušek číslo #1