Seznam emailových adres – zlatý důl pro toho, kdo ho vlastní a umí správně používat. V tomto seriálu vás krok za krokem naučím, jak budovat vlastní emailovou databázi. V sedmi příspěvcích vám takřka v přímém přenosu ukáži, jak implementuji email marketing na tento blog. Získáte jedinečnou šanci dívat se mi při práci přes rameno a čerpat z toho, co jsem do této doby o email marketingu naučil.
Díl 3. Jak vytvořit lákavou pobídku pro registraci do emailového seznamu
Poté, co jsme si ujasnili strategii emailingu na tomto blogu, je třeba vytvořit lákavou pobídku pro vás čtenáře, která vás bude motivovat k registraci do emailové databáze.
Takovou lákavou pobídkou může být zvláštní zpráva nebo krátký ebook obsahující hodnotné tématické informace pro danou cílovou skupinu (zde networkeři a zájemci o tento typ podnikání).
V našem případě jsme zvolili takto:
Každý registrovaný čtenář na našem blogu získá jako dárek 14-stránkový ebook: Rekrutujte jako superstar!: Sedm kroků, díky kterým se stanete náborovým profesionálem v hodnotě 340,- Kč zcela ZDARMA. V ebooku naleznete hodnotné informace, které používám při efektivním rekrutování nových obchodních partnerů. Tento koncept je založen na budování vztahu a vytváření důvěry mezi distributorem a prospektem. Je vhodný jak pro osobní kontakt, tak i pro komunikaci přes internet a telefon.
Existuje několik způsobů, jak takový ebook nebo zvláštní zprávu vytvořit.
1. Udělej si sám!
Umíte něco, co většina lidí neumí? Pak o tom napište krátký ebook nebo zvláštní zprávu. Dbejte na to, aby vámi poskytované informace měli přímý vztah k vaší cílové skupině a tudíž byli pro návštěvníky vašich stránek dostatečnou motivací pro zapsání se do emailové databáze. Až budete s textem hotovy, jednoduše ho naformátujte – zvýrazněte nadpisy, přidejte copyright, obsah, pár vět o vás, přidejte úvodní obrázek (cover foto) a vše převeďte do pdf. A první ebook je na světě! Více informací ke psaní ebooků naleznete na webových stránkách jak-napsat-ebook.cz.
2. Zeptej se experta!
Nejste si zatím jistí svými expertními znalostmi? Pak kontaktujete nějakého uznávaného odborníka ve vašem odvětví a požádejte ho o rozhovor. Vysvětlete mu vaší situaci, že sháníte hodnotný materiál na pobídku pro registraci do emailového seznamu a poproste ho, zda by vám poskytl interview. Pokud souhlasí, ptejte se ho pouze na ty otázky, které zajímají vaší cílovou skupinu. Jakmile máte rozhovor hotový, stačí ho opět trochu naformátovat a převést do pdf. TIP: Místo klasického psaného rozhovoru natočte s expertem podcast (hlasový záznam) nebo video.
3. Povolej copywritera!
Časově nejjednoduší, ale finančně nejnáročnější variantou je využití služeb copywritera. Vyhledejte si více zdrojů hodnotného materiálu, o čem by měl být váš ebook a předejte je copywriterovi. Šikovný písař z nich udělá „výcuc“ a vytvoří zcela nový unikátní obsah ve formě ebooku, který vám navíc i naformátuje. Seznam prověřených copywriterů naleznete např na freelance portálu navolnenoze.cz.
V dalším díle vám ukáži, jak si vytvořit speciální stránku s nabídkou (landing page) pro registraci do emailové databáze.
Po celou dobu „experimentu“ jsem otevřen Vašim dotazům, komentářům, postřehům a samozřejmě i radám zde v komentářích pod příspěvky.
← Předchozí díl: Strategie emailingu na blogu multilevel-marketing.cz
→ Další díl: Jak vytvořit landing page pro registrační formulář do emailové databáze
—
Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.