Seznam emailových adres – zlatý důl pro toho, kdo ho vlastní a umí správně používat. V tomto seriálu vás krok za krokem naučím, jak budovat vlastní emailovou databázi. V sedmi příspěvcích vám takřka v přímém přenosu ukáži, jak implementuji email marketing na tento blog. Získáte jedinečnou šanci dívat se mi při práci přes rameno a čerpat z toho, co jsem do této doby o email marketingu naučil.
Díl 4. Jak vytvořit landing page pro registrační formulář do emailové databáze
Hodnotný ebook zdarma jako lákavou pobídku pro registraci do emailové databáze máme vytvořený. Ještě než se pustíme do výběru autoresponderu – automatického rozesílače emailů a implementace registračního formuláře na stránkách, uděláme takový mezikrok. Vytvoříme speciální landing page – záchytovou stránku pro registrační formulář do emailové databáze.
Účel landing page je jednoduchý – vysvětlit, co se dává zdarma, proč a co čtenáři získají, když se zapíší do emailového seznamu. A na konec stránek přijde registrační formulář (opt-in form) pro rychlé stažení ebooku a zapsání se do databáze.
Landing page vytvoříte jednoduše tak, že přidáte další novou stránku na váš web.
Na landing page odkazujte vždy z dobře viditelného místa na vašich stránkách jako je např. lišta menu.
Další výhodou landing page je, že na ní můžete zapnout placenou reklamu např. na Facebooku a pobídnout tak více lidí, aby se zapsalo do vaší databáze.
Můžete jí také umístit jako odkaz do vašeho emailového podpisu. Každý, kdo pak na ní klikne, dostane šanci stáhnout si ebook zdarma a stát se součástí vašeho seznamu.
Podívejte se, jak jsem vyřešil landing page na tomto blogu → EBOOK ZDARMA. Chybí ještě registrační formulář, který se na ní objeví během zítřka.
Příště vám ukáži, jaké nejznámější autorespondery jsou na trhu dostupné a jak a kam umístit registrační formulář.
Po celou dobu „experimentu“ jsem otevřen Vašim dotazům, komentářům, postřehům a samozřejmě i radám zde v komentářích pod příspěvky.
← Předchozí díl: Jak vytvořit lákavou pobídku pro registraci do emailového seznamu
→ Další díl: Jak vybrat vhodnou službu pro email marketing
—
Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.