Přeji vám všem (s malým zpožděním) šťastný a veselý Nový rok 2013!
Proč to zpoždění? I po konci světa si většina lidí uvědomila, že musí stále vydělávat peníze. A díky době, ve které žijeme, lidé jako nikdy předtím hledají příležitosti, jak si přivydělat a stát se nezávislými na státu a různých důchodových programech. Zároveň vzniká stále více firem, jejichž obchodní filosofie je postavena na konceptu multi-level marketingu. Většina těchto firem nejenže prosperuje, ale současně poskytuje finanční příležitost pro ty, kteří jí hledají. To dělá z MLM ideální byznys pro 21. století.
O tom vás, jako čtenáře tohoto blogu, nemusím jistě přesvědčovat. DŮLEŽITÉ je však vědět, že se způsob podnikání v MLM jako takovém mění obrovskou rychlostí. Aby vám neujel vlak, dal jsem během ledna dohromady seznam trendů, které aktuálně hýbají světem síťového marketingu. Pokud je přijmete za své, dramaticky ovlivní, jaké množství kontaktů získáte, kolik prospektů zasponzorujete a kolik peněz vyděláte v roce 2013.
Megatrend číslo 1: Internet
Internet hýbe světem. Tento fakt si „mlhavě“ začínají uvědomavat i etablované MLM společnosti. Pro své distributory zřizují značkové, replikovatelné e-shopy, které jsou po praktické stránce platné jako mrtvému zimník. Internet má mnohem větší potenciál, který si spousta distributorů nedokáže ani představit. Ať už je to způsobeno nedostatkem kvalitních informací nebo cílenou propagandou uvnitř MLM systémů, které budování byznysu na internetu mystifikují. Pravda je taková, že díky internetu můžete budovat své podnikání kdekoliv na světě, aniž byste museli někam jezdit. Práce s internetem je efektivní, časově nenáročná a nízkonákladová. Duplikace se díky internetu mnohonásobně zrychluje. Internet vám umožní pracovat opravdu z pohodlí vašeho domova, aniž byste se museli po večerech „trmácet“ po produktových předváděčkách.
Megatrend číslo 2: Online marketing
Celý internet je vám k ničemu, bez znalosti online marketingu. Ale pozor, nepleťte si však dojmy s pojmy. Spousta distributorů, kteří vstupují do různých internetu nakloněných MLM společností, se chlubí tím, že dělají online marketing. Ve skutečnosti však rozesílají spam. Často mi chodí emailem nabídky na báječné výdělky od lidí, které vůbec neznám. Přesto je mám rád a má spamová schránka také. Online marketing jako takový má svá pravidla. Jediné co musíte udělat, je ujasnit si, jakou hru chcete hrát.
Megatrend číslo 3: Attraction marketing
Jak by se vám líbilo denně přitahovat kontakty nažhavené na spolupráci s vámi místo toho, abyste naháněli lidi po všech čertech. „Attraction marketing je strategie, jak magneticky přitahovat jen ty nejvíce kvalifikované prospekty do Vašeho byznysu, kteří projevují zrovna zájem a hledají řešení, které jim nabízíte.“ Upřímně, trvalo mi několik let, než jsem dokázal v hlavě „přecvaknout“ a pochopit tento úžasný koncept. Do té doby jsem byl oním uštvaným obchodníkem, který poctivě kontaktoval všechny a zjišťoval, jestli by náhodou někdo neměl zájem dělat byznys. Dnes jsem v jiné pozici, lidé mě sami kontaktují, protože chtějí se mnou spolupracovat. Díky attraction marketingu získávám vysoce kvalifikované kontakty.
Megatrend číslo 4: Mnohonásobné zdroje příjmu
Mám rád mnohonásobné zdroje příjmu a oni mají rádi mě. Proč? Protože jsem se jim otevřel a umožnil vstoupit do mého života. To samé můžete udělat i vy. Podnikáte např. ve wellness MLM? Staňte se v této oblasti opravdovým expertem, napište praktický ebook třeba o tom „Jak snadno a rychle zhubnout“ a prodávejte ho na internetu. Získáte tak další cenný zdroj příjmu a zároveň kvalifikovaných kontaků, aniž by se to vše nějak vylučovalo s vaší primární MLM příležitostí.
—
Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.