Kontaktování Osobní rozvoj Sponzorování Start podnikání

Nemáš miliony na reklamu? Jak rozjet byznys bez peněz přes kontakty?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Většina začínajících podnikatelů dnes věří, že bez reklamy se byznys prostě nedá rozjet.

Myslí si, že k tomu, aby prodali svůj produkt nebo službu, potřebují hned od začátku investovat tisíce – nebo spíše desítky tisíc – do Facebook Ads, Google Ads nebo YouTube kampaní.

A pokud se k nim přidá i TikTok, Instagram nebo další platformy, čísla se rychle násobí. Jenže co když ty peníze nemáš? Nebo je máš, ale nechceš je hned na začátku bezhlavě spálit?

#TIP: Už sleduješ můj YT kanál kam dávám mega hodnotu zdarma? Dej si odběr a jsi v klidu.

Pravda je taková, že většina úspěšných projektů nevznikla díky drahé reklamě. Vznikla díky vztahům. Díky důvěře. Díky kontaktům, které měl člověk ve svém okolí – a které správně oslovil.

Než začneš utrácet za placené kampaně, měl bys umět využít potenciál, který už dávno máš. A ten leží ve Tvém telefonu, v Tvých sociálních sítích, ve Tvé paměti a každodenním životě. Leží v lidech kolem Tebe.


Tři typy kontaktů, ze kterých můžeš postavit svůj byznys

Pokud chceš začít bez rozpočtu a přesto efektivně, je potřeba naučit se rozlišovat tři hlavní typy kontaktů: horké, teplé a studené. Každá z těchto skupin má svá specifika a klíč k jejich oslovení je trochu jiný.

Horké kontakty

Do této skupiny patří nejbližší rodina a nejvěrnější přátelé. Lidé, kteří Tě znají nejlépe a kterým na Tobě záleží. A právě proto se jich většina lidí bojí oslovit. „Nechci jim nic prodávat.“ „Co když mě nepochopí?“ „Chci za nimi jít až tehdy, až budu mít výsledky.“ To jsou typické vnitřní výmluvy, které slyšíš sám od sebe. Ale přitom právě rodina a blízcí přátelé by měli být Ti, kdo Tě podpoří na začátku.

Neprodávej jim. Požádej je o zpětnou vazbu. Sdílej s nimi, že začínáš něco nového a že potřebuješ jejich názor nebo pomoc. Tato upřímnost funguje. Nehraj si na něco, co nejsi. Buď autentický a postav komunikaci na důvěře, ne na tlaku.

Teplé kontakty

Teplé kontakty jsou lidé, které znáš, ale nejsou z Tvého nejužšího okruhu. Mohou to být bývalí kolegové, sousedé, známí z různých kroužků, školení nebo hobby aktivit. Patří sem také lidé, kteří Ti v minulosti poskytli nějakou službu – realitní makléři, účetní, trenéři, učitelé apod.

V komunikaci s touto skupinou už je potřeba trochu víc přemýšlet. Zkus se vcítit do jejich situace. Co právě řeší? S čím bys jim mohl pomoci? Nepiš univerzální nabídky. Přemýšlej jejich hlavou.

Pokud víš, že někoho trápí zdraví, zeptej se ho, zda by ho zajímalo něco, co by mu mohlo pomoct. Pokud víš, že někdo není spokojený v práci, zeptej se, zda by ho zajímala příležitost, kde si může sám vydělat tolik, kolik chce.

Při tomto typu kontaktů vždy stav na reálné znalosti daného člověka. Každý má nějakou potřebu – a Ty můžeš být ten, kdo mu pomůže ji naplnit. Ale jen tehdy, pokud začneš přemýšlet z jeho pohledu.

Studené kontakty

Nejtěžší skupina. Studené kontakty jsou úplně cizí lidé. Často to bývají lidé, které potkáš náhodně – v kavárně, na čerpací stanici, v obchodě, nebo třeba jen někdo, kdo Ti zareaguje na sociálních sítích.

U těchto lidí musíš pracovat velmi citlivě. Důvěra je na bodu mrazu. Proto není možné přijít a hned prodávat. Nejdřív je potřeba navázat kontakt, být milý, zanechat dobrý dojem a teprve pak si získat jejich pozornost.

Můžeš začít například upřímným komplimentem nebo otázkou. Pokud je člověk otevřený, nabídni mu možnost výdělku nebo informace o produktu nepřímo – například formou doporučení nebo sdílení kontaktu.

Důležité je, abys nikdy netlačil. Neprodával za každou cenu. A hlavně nelhal. Lidé mají radary na faleš a tlak. Pokud chceš úspěch, buď lidský. Ukaž zájem a hraj dlouhodobou hru.


Prodej není o přesvědčování. Je o porozumění.

Jedna z největších chyb, které lidé dělají, je ta, že se snaží prodávat. Mluví o sobě, o svém produktu, o své skvělé firmě. Ale nikoho to nezajímá. Lidé nechtějí slyšet o Tobě. Lidé chtějí vědět, co z toho budou mít oni.

Pokud tohle pochopíš, začneš přemýšlet jinak. Každý rozhovor bude pro Tebe výzvou poznat potřebu druhého člověka a najít pro něj to pravé řešení. Přestaneš tlačit. Začneš pomáhat. A díky tomu prodáš víc než kdy dřív.


Nemáš rozpočet? Nevadí. Máš něco lepšího – vztahy.

Drahé reklamy nejsou nutnost. Jsou jen jednou z možností. Pokud začínáš od nuly, buď vděčný, že máš něco mnohem cennějšího – lidi kolem sebe. Jejich důvěru. Jejich potřeby. A schopnost s nimi navázat vztah.

Až zvládneš tuto fázi, pak možná přijde čas na reklamu. Ale ne dřív. Protože reklama bez důvěry je jen spálený rozpočet.


Chceš konkrétní skripty, strategie a podporu?

Pokud chceš přestat hádat a začít jednat chytře, přidej se do podnikatelské komunity Z NULY NA MILIARDU. Prvních 7 dní máš zdarma.

Získáš přístup ke konkrétním komunikačním formulím, ukázkám zpráv a hlasovek, které opravdu fungují – a hlavně k lidem, kteří jdou podobnou cestou jako Ty.

👉 Více informací najdeš na: www.MichaluvKlub.cz


Byznys se nerodí z reklamy. Byznys se rodí z důvěry.
Začni u sebe. A u lidí, které už máš kolem sebe. Zbytek přijde sám.


ODHAL PRODEJNÍ SYSTÉM 8X!
(už DNES od 20:00 hod ZDARMA)

ODHAL PRODEJNÍ SYSTÉM 8X!

Jak prodávat bez reklam, influencerů i kapitálu? Zbývá:




STAHUJTE ZDARMA PDF DÁRKY

DALŠÍ ROČNÍK NEZÁVISLÉ MLM AKADEMIE





PDF: Kde brát lidi do MLM, aby Vám nedošly kontakty!
 


MLM plávovač je ve FB Skupině MLM Poradna!



PDF: Jak správně telefonovat v MLM! Stahujte.
 


JIŽ TUTO NEDĚLI OD 17:00 MLM SUMMIT

DO STARTU AKCE ZBÝVÁ:

Zbývá do startu MLM Summitu...



 
Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Michal Karmazín je neúnavným obráncem MLM modelu, díky kterému si i on, přes pomoc dalším lidem, kompletně změnil život k lepšímu a nyní, o principech úspěchu v tomto krásném odvětví, rád sdílí MLM knowhow přes projekty: oMlm.cz, MlmJinak.cz, MlmSystem.cz, MlmAkademie.cz, a samozřejmě i Multilevel-marketing.cz, který přikoupil na konci roku 2021.

Comments are closed.