Jsou to otázky s velkou hodnotou, které zvýší pravděpodobnost úspěchu. Nicméně je to jen část skládanky. Ovšem tyto otázky jsou aplikovatelné na všechny MLM.
Minulý týden jsem měl tu čest školit holky z Mary Kay na kontroverzní téma doporučení. A jako malý bonus věnuji tento článek konkrétně jim a všem růžovkám. Jedná se o přípravnou otázku. Dobře, dost bylo napínání, hned vám ji napíši a pak tu otázku rozebereme.
Hodnotná otázka zní: Kolik holek z vašeho okolí znáte co by nechtěly být krásné a nechtěly by se líbit mužům? Co byste odpověděli Vy?
Jasně asi většina z vás by řekla: No asi všechny chtějí být krásné nebo většina.
A pak se teprve rozebírá doporučení!
Pokud chcete otázku položit špatně, tak se rovnou zeptejte takto: Nevíte o někom kdo by měl zájem se nechat pěkně nalíčit?
Většinová odpověď by byla: No víte, mne teď zrovna nikdo nenapadá.
Vnímáte ten rozdíl? V prvním případě se klientka přizná, že všechny kamarádky se chtějí umět líčit a při druhé otázce tutéž klientku žádná kámoška nenapadá. Jak to? Cílem obou otázek přitom bylo získat nové doporučení.
Taky vám občas přijde, že máte super produkt či službu, ale klient si neuvědomuje sílu vaší společnosti. Nejde o to, co si myslíte vy, ale jaký dojem na základě otázek vytvoříte!
Tato otázka, která je kusem skládačky k získání pokladu “ jak získat nevyčerpatelný zdroj kontaktů“ zbytek leží u mne.
Pokud máte doporučení, že nevíte co s nimi, gratuluji!
Kolik peněz by vám přibylo v peněžence, když budete mít otázky a informace ušité na váš byznys a získáte měsíčně 5 klientů navíc?
S novými kontakty a doporučeními se mějte a smějte milý čtenáři!
P.S.: Pokud by tu otázku přeci někdo chtěl zaplatit, napište mi na mail, zašlu vám fakturu 🙂