Leadership Motivace Sponzorování

2 kroky pro úspěšný tým v síťovém marketingu

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Trénování týmu je pro dosažení úspěchu v síťovém marketingu jedním z klíčových bodů. Když budete svůj tým motivovat a trénovat, je schopný dosáhnout skvělých výsledků a vybudovat stabilní podnikání. V tomto článku se podíváme na to, jak často byste měli svůj tým školit, jak je nejlépe trénovat a co můžete udělat pro jejich podporu právě teď!

Nepřehánějte to s tréninkem a teorií

Network marketing je unikátní. Mimo jiné také tím, že když něco děláte pro svůj tým – když jim něco předáváte, vysvětlujete, prodáváte – mohou se inspirovat a dělat to zase pro další lidi, v jejich vlastním týmu.

Proto při trénování týmu myslete na to, jestli to, co děláte, může kdokoliv duplikovat. Může průměrný, obyčejný člověk dělat to, co dělám já? To je pro ně důležité. Ano, školení má určitě své místo. Ale hlavně nespadněte do začarovaného kolečka typu: „Abych byl dobrým vedoucím, musím hodně školit.“ Některé lidi to naopak může vyřadit ze hry.

Jak často byste tedy měli svůj tým školit?

Tohle je opět něco, co budu opakovat pořád dokola – cokoli děláte pro svůj tým, dělejte jen to, co pak mohou dělat taky – ať to mohou duplikovat. Ve skutečnosti jsem pro tým nikdy nedělal extra spoustu živých školení.

Vždycky jsem chtěl spíš najít reálné životní příběhy o úspěchu, klidně příběhy o malém úspěchu, kdy někdo získal svého prvního zákazníka či distributora a oslavil to, protože jsem chtěl, aby hodně lidí pochopilo, že to není o gigantickém úspěchu jednoho člověka, ale spíš o malých úspěších gigantického počtu lidí.

Cokoli uděláte pro svůj tým, „musí“ udělat i oni. Takže pozor na to, abyste je nepřetrénovali. To, že vy přeháníte trénink, není to pravé. Protože se mohou přepnout jen do režimu učení, a pak nebudou podnikat žádné akce v trhu, protože na to prostě nebudou mít čas!

Jak můžete tým trénovat nejlépe?

Vezmeme to z opačného konce.. To nejhorší, co můžete udělat, je donekonečna s kýmkoli z vašeho týmu jen pálit čas po telefonu, kdy hodiny a hodiny jen běží. Já vím, já vím, možná máte pocit starostlivosti matky, starostlivosti vedoucího, že?

Říkáte si… „No já jim ten úspěch ale fakt přeju a opravdu jim chci pomoct co nejvíce to jde a proto jim věnuji svůj osobní čas.“, že?

Opět platí, že to, co děláte pro svůj tým, si oni myslí, že musí dělat taky, takže pokud vidí, že se totálně (až nezdravě) nonstop obětujete a telefonujete s nimi a věnujete jim svůj veškerý osobní čas (který možná ani někdy nemáte), tak možná to ocení, ale určitě si uvědomí, že je to něco, co oni (ve vší úctě k Vám), v životě nebudou ochotni chtít dělat.

Nevědomky jste nastavili paradigma toho, jak vypadá dobré vedení, a oni přemýšlejí o své práci, myslí na své děti a říkají si… „Tohle nemůžu dělat. Nemůžu se tolik obětovat pro své lidi, jako můj sponzor pro mě. Tohle bude práce spíš pro někoho jiného.“

Takže se z vedení dalších lidí snaží podvědomě vyvléci, snaží se vyhnout tomu, aby se stali naplno součástí týmu, protože způsob, jakým se před nimi projevujete, je kolikrát kontraproduktivní tím, že je neduplikovatelný. Je to tak?

Neobětujte všechen svůj čas týmu, protože tím vysíláte špatnou zprávu a mohlo by vás vlastní snažení nakonec sabotovat. Lidé chtějí Vaši podporu a pomoc, ale vše musí být vyvážené a v harmonii. Lidí chtějí následovat lídra, který pomáhá, ale zároveň je i sám v pohodě.

KROK #1: Za prvé, mějte tréninkové nástroje.

Když se na mě lidé obraceli, říkali: „Hele, člověče, jak mám oslovit lidi?“ A já jim odpověděl. „Skvělá otázka. Vlastně se tím zabýváme v tomhle článku, v tomhle videu, na tomto webináři, v našem vzdělávacím kurzu… Běžte se na něj podívat.“

Mohl bych na to odpovědět po telefonu? Samozřejmě, že ano. Ale to se nedá duplikovat. Nemohou si to znovu poslechnout, nemohou si to přehrát a nebudou si to pamatovat, popřípadě budou, ale tak z 10ti procent….

A navíc bych je naučil, že to musí umět odříkat po telefonu s každým, kdo se jich zeptá. No a tím bych je sabotoval, dělal jim to težké a vlastně házel jim klacky pod nohy, co se týká hladké duplikace. Se svým týmem používejte výhradně způsoby práce, které jsou duplikovatelné.

Takže číslo jedna, jsou školící pomůcky a nástroje, ideálně v online formě, aby se to dalo rychle posílat kamkoliv.

KROK #2: Za druhé, dávejte jim domácí úkoly.

Čtete správně. „Jděte udělat tohle ____ a pak se mi hlaste, že to máte, ať si Vás jen vyzkouším“ – Takže „Jdi si přečíst tenhle příspěvek, nebo se podívat na tohle video a podej mi zprávu. Pokud máte nějaké otázky, dejte mi vědět.“ Nebo by to mohlo být: „Oslov pět lidí a podejte mi zprávu, jak to jde“.

Ale proč se po splnění úkolu hlásit? Protože to může udělat každý. Nebo ne? Stačí mít školící pomůcky k dispozici a říct lidem, ať ji využívají a ať vám o tom následně poví, co se nového naučili, čemu nerozumí, co jim jde a nejde atd. To jsou dvě jednoduché věci, jak se stát efektivně vedoucím.

Co nejlepšího můžete udělat pro svůj tým?

Nejlepší věc, úplně nejlepší věc na světě, kterou můžete pro svůj tým udělat, je budovat nový tým.

To neznamená, že budete ignorovat ten stávající. Stále je milujte, stále si jich važte, stále na ně reagujte, ale jděte dělat to, co byste si přáli, aby dělali oni. – Jděte dělat práci. Běžte postavit nový tým. Chci, abyste budovali a uznávali nové lidi ve skupině svého týmu.

Chci, aby všichni viděli, že přivádíte do organizace novou krev. Protože to je to, co po nich přece chcete, je to tak?

To nejlepší, co můžete pro svůj tým udělat, je budovat nový tým a znát a i dělat svou práci, kterou je přece i učíte, že? Vaším úkolem je stále přivádět do organizace novou krev. Někteří budou chtít pracovat, někteří nebudou chtít pracovat, ale třeba jen konzumovat.

Někteří prostě zůstanou u produktů. Někteří si budou jen hledat přátele a komunitu, kde jim je dobře. Neustále přivádějte do organizace novou krev a sledujte, co se stane. Váš stávající tým vás uvidí v akci a řekne: „Sakra, chci taky něco takového. Budu mít to, co má teď on nebo ona.“ A tak se i stane!

Udělejte pro ně to nejlepší tím, že se projevíte přesně tak, jak si přejete, aby oni fungovali. Nechcete přece, aby celý den stále jen teoreticky trénovali, či zůstali u věčného koukání na videa, že ne? Chcete, aby celý den prováděli nábor v trhu, aby celý den prodávali skvělé produkty a služby, aby celý den přiváděli nové zákazníky a distributory, je to tak?

Takže nejdřív začněte u sebe a jděte to dělat i Vy sami a pak sledujte, jak budou toto Vaše chování kopírovat.

Kde lze získat ZDARMA milionové rady jak ovládnout MLM? Od lidí, kteří už jsou na topu?

Krátká odpověď: Online MLM Summit!

Pokud už v MLM jste nějakou dobu anebo právě začínáte, ale zatím stále nemáte výsledky o kterých sníte, pak Vám možná mohu hodně pomoct tím, že pořádám Online MLM Summit ZDARMA.

Na 5ti až 6ti hodinovém Online MLM Summitu, odevzdá své knowhow síťového marketingu celkem 14 tuzemských CZ/SK lídrů milionářů.

Tito lidé prozradí do detailu, jak vydělali přes 100.000.000+ Kč (resp. přes 4.000.000+ EUR) za velmi krátký čas.

Nejlepší na tom je to, že celý SUMMIT je úplně ZADARMO, takže jedinou investicí je Vaše pozornost a Váš čas v neděli – registrujte se na vysílání a řekněte to všem:

https://summitonline.cz/

Brzy na viděnou!

S pozdravem Michal – Váš MLM fanoušek číslo #1


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).

STAHUJTE ZDARMA PDF DÁRKY

DALŠÍ ROČNÍK NEZÁVISLÉ MLM AKADEMIE





PDF: Kde brát lidi do MLM, aby Vám nedošly kontakty!
 


MLM plávovač je ve FB Skupině MLM Poradna!



PDF: Jak správně telefonovat v MLM! Stahujte.
 


 

JIŽ TUTO NEDĚLI OD 17:00 MLM SUMMIT

DO STARTU AKCE ZBÝVÁ:

Zbývá do startu MLM Summitu...


 
 
Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Michal Karmazín je neúnavným obráncem MLM modelu, díky kterému si i on, přes pomoc dalším lidem, kompletně změnil život k lepšímu a nyní, o principech úspěchu v tomto krásném odvětví, rád sdílí MLM knowhow přes projekty: oMlm.cz, MlmJinak.cz, MlmSystem.cz, MlmAkademie.cz, a samozřejmě i Multilevel-marketing.cz, který přikoupil na konci roku 2021.

Comments are closed.