Než vám prozradím tajnou přísadu úspěšných telefonátů, poslechněte si jeden příběh.
Vraťme se do minulosti. Píše se rok 2007. Sedím na školení v lavici a hltám každé slovo dobře oháklýho týpka, co zvládá telefonování levou zadní, a při jeho výkladu mám pocit, že snad není možné, aby mu někdo řekl NE. Píšu poznámky jak divej a už se těším na moment, kdy zvednu ten tunovej telefonní krám a vyzkouším ty zázračné věty v praxi.
Objevil jsem Ameriku! Wooow, mám zázračné věty, které fungují a teď už nic nebrání domluvit víc schůzek. Skvělej pocit!
Teď si říkáte jak to dopadlo?! Ou, ou, happyend se bohužel nekonal.
Nicméně nastíním vám, jak to celé bylo.
Telefon vyzvání. Ozve se: „Pan neukecatelný, prosím….“ nádech, a už láduju do telefonu přesně slovo od slova co povídal ten dobře oháknutej týpek. Už jsem držel propisku nad diářem a čekal na souhlasnou odpověď a najednou: „tu tu tu tůůůůůůů“ – schůzka se nekoná. Nevadí, asi náhoda. Vytáčím druhé číslo, hážu věty z manuálu a výsledek? To samé v bledě modrém, možná ještě bledší.
Sakra, co se stalo? Říkám přesně to co ten borec.
Nechápal jsem to! Byl jsem zklamaný. Vždyť to jsou ty zázračné věty, co měly fungovat!
Ale než vám povím důvod nezdaru, položím vám pár otázek, natěšení čtenáři:
Kolik procent má význam slova a kolik procent má význam náš hlas? (nápověda v článku)
Zdokonalujete pouze slova nebo i intonaci?
Vidíte ten kontrast? Trénujete to, co je skutečně důležité?
A teď zpátky k mému příběhu. Odpověď zní: můj postoj neladil s tím, co jsem říkal. Postoj týpka ze školení byl totiž sebejistej. Slova v jeho podání ožily, jeho výkon se rovnal výkonu finální fáze Superstar. And me? Upřímně? Jako žhavej kandidát na hvězdnou pěchotu.
Docvaklo mi to až později. Aha efekt se dostavil. TOP SECRET: Zázračné věty nejsou!
To, co vyhrává telefonní bitvy, je postoj.
Naštěstí to je minulost. Uff, to byly časy. Starý postoj byl pohřben. Budiž mu země lehká.
Pozitivní samozřejmě je, že pozice úspěšného callmistra je dovednost, která se dá lehce naučit.
Ovšem nyní zpátky do současnosti:
Jeden pacient požádal o léčbu, tak jsem ho poprosil, aby mi řekl svůj hovor. Hovor vyslyšen! Pokládám otázku „Když vám takto někdo zavolá, setkáte se?“ „Ne..“ ptám se dál: „Co v klientovi evokovala intonace vašeho hlasu?“ „Že asi nejsem moc úspěšnej!“ „Tak proč takto telefonujete?“ „Nevím, nikdy jsem nad tím nepřemýšlel…“
Pokud vám tento příběh připomíná vás, tak co uděláte? Ano učíte se rychle. Správně: napíšete na léčitelskej email rozvoj.info@seznam.cz uvedete váš problém a co vás trápí a dostanete minimálně 900 vteřinovou léčbu. Dobrá zpráva: 30 Kč poplatek zrušen, takže rady budou ZDARMA.
Mějte se jak chcete a jak chcete tak se mějte. Já se chci mít dobře, tak se tak mám.
Jak TO dopřát jiným: Méně odvážní kliknout na tlačítko To se mi líbí. Pro odvážné komentář níže.