Síťový marketing je celosvětově na vzestupu, ale jak jsou na tom české a slovenské firmy? V květnu jsme se zúčastnili velkolepé akce česko-slovenské MLM společnosti Ramissio. Naším cílem bylo proniknou mezi elitu a podat vám autentickou zprávu o tom, jak si stojí tuzemská společnost síťového marketingu na domácím trhu. Event Rise and Shine se uskutečnil v brňenské Laser show hall v Boby centru.
V dopoledních hodinách zaplavil Laser show hall dav návštěvníků – příznivců zdravého životního stylu a značky Ramissio. Na všech účastnících bylo vidět, že jsou příjemně překvapeni, protože měl program od začátku strhující a nečekaný spád. Jakmile akce vypukla, v sálu zhasla světla. Do tmy začala hrát hudba. A vzápětí se už diváci mohli nechat okouzlit velkolepou laser show.
Po úvodním slovu moderátora se z boční chodbičky vynořil na pódiu majitel firmy Vladimír Drozd. „Naše společnost velmi rychle roste. Od března do září loňského roku jsme měli obrat v jednotkách milionů. Od října do letošního dubna narostl na desítky milionů korun. Zároveň se k nám přidalo tisíce nových členů,“ řekl hrdě majitel a sklidil aplaus od všech přítomných.
Přijít na kloub tomuto rychlému úspěchu firmy Ramissio pomohli návštěvníkům jednotliví přednášející. S mikrofonem v ruce se objevila na pódiu MUDr. Eva Žďárská, která představila nový produkt společnosti s názvem Ramissio Immunity. „Jde o průlomový produkt, který posiluje imunitní systém“ a pokračovala dále výčtem jeho příznivých účinků na lidský organismus.
Vzápětí stál na podiu další z přednášejících Petr Pilát. Jeho řeč byla věnována produktu Ramissio Revitalize. „Koktejl z Aloe vera, sirupu z Agáve a extraktu z Acai je na trhu jedinečný hlavně tím, že obsahuje skutečné kousky aloe. Nápoj dokonale pročisťuje a alkalizuje tělo, pomáhá tišit bolest a hydratuje pleť,“ vysvětlil Pilát.
Zákazníky se přesvědčovat nesnaží
Jeden z nejaktivnějších distributorů se netajil tím, že má ještě vyšší cíle. „Chci dosáhnout té nejvyšší pozice, tedy být „prezidentem.“ Časem bych chtěl být jedním z akcionářů Ramissio. Věřím, že se mi to povede. Zastupuji přece značku, která prodává prakticky bezkonkurenční produkty. Obsahují skvělé látky, jež pomáhají lidem,“ řekl s nadšením v hlase Pilát.
Úspěch projektu podle něj tkví v tom, že nikdo z distributorů netlačí na pilu. „Zákazníkům představíme naše výrobky, ale netlačíme na ně. Chceme, aby se sami rozhodli, jestli pro ně budou přínosné, nebo ne. A oni to na prezentacích poznají,“ přiblížil Pilát.
Co ho k projektu přivedlo? „Věřil jsem dalšímu distributorovi – Michalovi Karmazínovi. A velmi mě také zaujalo, že na naše první setkání přišel i majitel firmy, pan Drozd. Chtěl jsem mít hlavně jistotu, že to, co lidem budu nabízet, bude ve špičkové kvalitě. Kdybych o tom nebyl přesvědčený, nemohl bych toto podnikání dělat,“ podotkl.
Lidi příběh inspiruje. Dříve nebo později
Jeho slova potvrdil i Michal Karmazín. „Dělám to tak, že se nové členy o ničem přesvědčovat nesnažím. I když se to někomu může zdát neuvěřitelné. Jsem totiž každodenní 100% uživatel všech produktů Ramissio a díky tomu mám vlastní, pozitivní zkušenosti, o které se rád podělím při jakékoliv příležitosti. Pokud v tomto vytrváte, dřív či později k vám přijdou lidé, které váš příběh zaujme, povzbudí a inspiruje k tomu, aby od vás žádali víc informací,“ objasňuje Karmazín své know-how. Za poslední rok se k nám v Ramissiu přidalo více jak 4000 distributorů, a to nejen kvůli produktům, ale i unikátnímu MLM systému odměňování. „Přepokládám, že za další rok to bude minimálně dvojnásobek a za 2 roky přibude určitě více jak 20 000 nových lidí,“ řekl sebevědomě.
Event Rise and Shine však nebyl jen o prezentacích a představování vizí a cílů. Nouze nebyla především o dobrou zábavu. O tu se postaralo například houslové duo, flamenco tanečnice, špičkoví barmani se svou barmanskou show, taneční skupina, a nechybělo ani exhibiční vystoupení na trampolínách. V závěru večera se všichni bavili na plese, který zahájila laserová show. Parket rozproudil Rock“n“Roll.
Automobily, šeky, výletní plavby a dovolené jako odměny pro nejaktivnější distributory
Hlavním bodem programu, na který návštěvníci čekali snad nejnetrpělivěji, bylo předávání slunečních vozů Ramissio pro nejaktivnější distributory. „Pohled na pódium, které bylo celé zaplněné několika sněhobílými vozy s potiskem slunce, byl úchvatný. Akce na mě udělala pompézní dojem,“ řekla jedna z distributorek Jana Sučanská. Jen co si všichni šťastlivci s jásotem převzali klíče od svých nových vozidel, nastal výbuch a podlahu zasypaly hromady konfet. Záhy se na podiu objevilo houslové duo, které předvedlo famózní vystoupení.
To ale není vše. Mnoho nejaktivnějších distributorů zaplnilo pódium a přebírali si také šeky s bonusy a námořnické čepice se vstupenkami na loď. Získali tak nezapomenutelnou plavbu snů po Středozemním moři.
„Tento moment měl zásadní vliv na myšlení mnoha distributorů, kteří ještě nepatřili mezi oceněné. Co ale není, může brzy být. Hodně je to motivovalo, uvědomili si, že když budou sami vyvíjet nějakou aktivitu, za pár měsíců se mohou na luxusní lodi plavit oni,“ usmívala se další z distributorek Romana Plačková.
A ti, kteří se skutečně neobávají velkých výzev, si budou moci již letos v říjnu užívat luxusní dovolenou v Dubaji. „Našich distributorů si velmi vážíme a toto bude další odměna za jejich aktivní činnost. Do odletu zbývá už jen 153 dnů, 3 672 hodin a 220 320 minut,“ lákal majitel Vladimír Drozd a všem přítomným zářily v očích jiskry nadšení.
Společnost však nezapomněla ani na své nové členy, kteří chuť velkého úspěchu teprve zakusí. Ocenila distributory se začínajícími manažerskými pozicemi až po ty nejvyšší lídry. „Odměnu jsme dali těm, kteří dosáhli nové manažerské pozice, a rozdávali jsme půlroční bonusy. Celkem jsme na akci přerozdělili přes několik stovek tisíc korun. To byl ale jen odrazový můstek. Tuto částku chceme do konce letošního října navýšit,“ dodal Drozd.
Petra Srstková
2 Comments
Je super, že české MLM společnosti jsou vidět…. 🙂
Ramissio pozdravuje spoločnosť Jeunesse Global a praje jej ešte veľa úspešných rokov 🙂