Attraction marketing, marketing přitažlivosti nebo též magnetický marketing – hodně se o něm mluví, avšak málokdo mu rozumí. Tento příspěvek vám pomůže pochopit „o co vlastně ve skutečnosti jde“.
Attraction marketing je marketingový koncept, kdy přitahujete magnetickou silou vaše cílové publikum tím, že pro něj vytváříte hodnotný obsah. Tím obsahem mohou být informace, které řeší potřeby a problémy dané cílové skupiny.
Zde uvádím pár příkladů:
- Vlastníte eshop s rybářskými potřebami? Můžete napsat článek o tom, jak chytit candáta (vybavení pro takový lov si zájemce může samozřejmě koupit ve vašem eshopu).
- Prodáváte vybavení pro golfisty? Mohli byste natočit video o tom, jak na perfektní odpal.
- Podnikáte v network marketingu? Můžete zkombinovat články a videa o tom, jaké jsou nejčastější chyby při podnikání v MLM a jak se jim vyhnout.
Příklady takových článků nebo videí, které publikujete na internetu v rámci svých webových stránek nebo blogu, nejsou nějakým laciným marketingovým sdělením, kdy se snažíte prodat, ale přinášejí vašemu cílovému trhu jasnou hodnotu. Lidé nejsou blbci a velice rychle rozpoznají, zda je pro ně váš obsah přínosem nebo jen dalším reklamním balastem.