Pravda je venku a to hned ve dvou částech. Tady je ta první>>>
6) Proč lidé OPRAVDU končí
Je to pocit viny, že nic nedělají. Mnohdy tato frustrace přeroste k obviňování společnosti, produktu nebo systému vyplácení. Jedná se o přehnaná očekávání. Většinou v oblasti výdělku.
Nepřestane mě to svým způsobem udivovat, protože většina těch lidí znala kompenzační plán společnosti, do které vstupovala, přesto viděli peníze za nic, protože je chtěli vidět.
„Mnohdy lidi reagují více na věci, které chtějí vidět nebo jsou jim blízké.“
Proč mě to opravdu udivuje? Jednoduše:
- Má vaše společnost certifikovaný produkt?
- Vyplácí peníze na čas?
- Jedná v zájmu a eticky vůči klientům i obchodníkům?
Pokud je zde všude ANO, pak jediný problém je to, že nemáte dostatečný obrat. Lépe řečeno nemáte výsledky.
Jedna věc je vyplácení 99% ze strany společnosti zpět obchodníkům, tak jak to je ve společnosti s kterou spolupracuji, a druhá věc je obrat.
„I s tím nejlepším kompenzačním plánem nebude finanční nezávislí, pokud neuděláte obrat.“
7) Našli NEJLEPŠÍ – NADČASOVOU – NEPŘEKONATELNOU příležitost
Prostě každých pár měsíců přijde něco nepřekonatelného. Když jsem já začínal s tímto odvětvím, slyšel jsem o lidech z Talk Fusion, a později to bylo neodolatelné Organo Gold, Eunike či Digital Generation.
V poslední době to byla především Vemma, která tady udělala pořádný vítr nebo teď nově i Conligus.
Nemám v plánu soudit ani nejdu z těchto NEJLEPŠÍCH-NADČASOVÝCH-NEPŘEKONATELNÝCH příležitostí, protože kdo je bez viny, ať hodí kamenem.
Většina z těchto firem je opravdu velmi kvalitních, ale systém či produkt není vše. Jde také o principy, na kterých se to buduje.
A) Vedení příležitostí (HYIP)
Nejčastější příklad příchodu firmy na trh. Všichni jsou nadšení a každý se chce přidat, protože NENÍ přeci NIC lepšího. Mnozí leadři vydělají zajímavé peníze v různých sumách.
Přesto tyto firmy dlouho ze zkušenosti nevydrží, protože něco tam není 100% okey, a ten problém je většinou u produktu. Ten je zanedbávaný pozorností, není zajímavý pro tento trh nebo je prostě moc futuristický.
Vedení příležitostí je RYCHLEJŠÍ, ale NESTABILNĚJŠÍ.
B) Vedení produktem
Na úvod bych zmínil pár společností: Ramissio, Seven Point 2 nebo teď také i Organo Gold, která kdysi stála na příležitosti a dnes stojí prvně na nohou (produktu).
Otázkou je, co chcete vy? Stabilitu nebo rychlé peníze?
Nejefektivnější je vytvořit podhoubí pro produkt v dané krajině o což se snaží všechny 3 zmíněné společnosti. Jenže ono to trvá, než lidé pochopí, jak velká příležitost se v tom skýtá vést produktem.
Pracuji se zlatem a trvalo mi 10 měsíců, než jsem dvakrát pochopil, a teď věřím, že naposled, a především přijal za své, tento princip.
Vedení produktem je POMALEJŠÍ, ale STABILNĚJŠÍ.
Na závěr mi dovolte popřát Vám VŠECHNO nejlepší do Nového roku ze slunné Austrálie.