Osm z deseti networkerů vědí, kdo je to Ivo Toman. Pokud jste slyšeli některou z jeho nahrávek, utkvělo vám jistě v paměti jeho „kratke nařeči“ v kombinaci s hodnotnými informacemi o osobním rozvoji a podnikání.
Ikdyž dnes Ivo Toman podniká v jiné oblasti, vstoupil do širšího povědomí veřejnosti na začátku své podnikatelské kariéry jako školitel multi-level marketingu. Jeho první kniha Jak začít multi level marketing – strašák nebo příležitost vyšla už v roce 1995 a záhy se stala v Čechách i na Slovensku bestsellerem.
Dnes si jí můžete zakoupit mimo jiné také online jako audioknihu (čte Ivo Toman) a během pár minut pohodlně stáhnout do vašeho počítače nebo mobilu, tak jako jsem to udělal já. Chtěl jsem si ověřit, co Ivo Toman tehdy učil a zda to platí i dnes.
Audiokniha je rozdělena do 11 kapitol. Oproti tištěné verzi je o něco zkrácena a obsahuje jednu bonusovou kapitolu navíc.
Na začátku audioknihy seznamuje Ivo Toman posluchače s konceptem multi-level marketingu, vysvětluje proč právě MLM jako příležitost pro podnikání a zdůrazňuje principy a výhody budování sítě. Pokud použijete tyto přesvědčivé informace a argumenty při prezentaci vaší příležitosti, rozhodně tím nic nezkazíte.
V dalších kapitolách přijde řeč na sedm úloh sponzora (tím myslí Ivo Toman vás).
Dozvíte se:
- Proč je důležité mít své vlastní cíle a jak si je stanovit.
- Co je to jmenný seznam, jak ho napsat a rozšiřovat.
- Jak efektivně plánovat čas a skloubit zaměstnání s byznysem.
- Jak správně pozvat prospekty na marketingový plán nebo meeting.
- Jak sebevědomě vést prodejní rozhovor, který opravdu prodává, ať už licence nebo produkty.
- Proč se vyplatí důslednost při jednání s prospektem a jak ji úspěšně aplikovat v praxi.
- Jak obratně argumentovat proti nejčastějším námitkám spojeným s podnikáním v MLM.
Předposlední kapitola patří lekci o pozitvním myšlení. Obsah té poslední a zároveň bonusové kapitoly vám neprozradím. Řeknu vám jen, že s myšlenkou, kterou tam Ivo Toman prezentuje, nesouhlasím. Za prvé by mě ani nenapadla a za druhé jsem se s ní v praxi ani nesetkal.
Audiokniha Jak začít multi level marketing – strašák nebo příležitost se poslouchá záživně. Projev Ivo Tomana je místy až dramatický a klade tak důraz na důležité části obsahu. Není to rozhodně žádný suchý přednes. Ale ti co znají Ivo Tomana vědí…
Celá kniha není ani zbytečně dlouhá – v 58 minutách dostanete základní informace o podnikání v multi-level marketingu.
Co se obsahové části týče, tak ani po 17 letech se principy MLM nezměnily. Ivo Toman mluví o univerzálních strategiích a taktikách, které fungují dnes stejně dobře tak jako kdysi.
Audioknihu můžete klidně doporučit vašim vážným zájemcům o MLM nebo nově registrovaným obchodním partnerům. Během jedné hodiny získají tak slušný přehled o tom, co obnáší podnikání v MLM a navíc se ještě něčemu přiučí.
Audioknihu zakoupíte online na webu audioteka.cz.