Jeden z nejčastějších omylů v našem oboru…
Když procházím s novými partnery jejich prvotní kontakty, kde vidí největší potenciál pro získání obchodních partnerů. Sleduji jaké lidi oslovují často partneři v mém týmu. Čas od času sleduji koho lidé hledají v inzerátech pro nábor.
„Proč jste napsal/a zrovna pana XY jako prvního?“
„No ona potřebuje peníze, je teď sama s dětmi“ nebo „On bude v tom dobrý, je to takový šikovný student a hledá brigádu“
Jaký je rozdíl mezi tím peníze chtít a peníze potřebovat?
Jsou jisté atributy u vašich zájemců, které vám napoví zda je dotyčný vhodný pro budování síťového podnikání nebo ne. Každý se nachází v jiné fázi životního cyklu, spíše pracovního cyklu a máme různé okolnosti, které nám buď vhání vítr do plachet nebo situaci ztěžují.
Více ve videu na téma „Cílová skupina“
Comments are closed.