Co to slovíčko freelancer vůbec znamená?
Znamená to nezávislý profesionál nebo také podnikatel na volné noze.
1) Internet změnil VŠE
Kdysi jste v Network Marketingu byli uvázáni k prodeji a budování sítě prakticky na jednom místě. Budovat mezinárodně bylo velmi náročné.
Stejně tak řemeslo kdysi nebylo možné dělat mezinárodně tak efektivně.
Dnes mnoho řemeslníků využívá internet a dělá mezinárodní byznys díky dobrému marketingu.
- Internet je všude na světě (chtělo to jenom čas)
- Lidé věří tomu, kdo je na druhé straně (chtělo to jenom čas)
- Informace mohou proudit daleko rychleji a stejně tak i byznys s nimi spokojený
„K opravdovému využití potenciálu internetu doporučuji mít kvalitní webovou prezentaci vlastní osoby a brandu.“
www.michalmikulasek.com
2) Network Marketing je na to připraven
Firmy dávají všem obchodním partnerům k dispozici subdomény s jejich vlastním prodejním kanálem.
Vlastně každý z network marketeru vlastní takový malý pronajatý e-shop.
Trendy v network marketingu určuje poptávka. A tak se více do popředí dostává affiliate. Proč? Protože jednoduše lidé to nechtějí brát na začátku vážně, chtějí začít bez tlaku a stačí jim na začátek něco na přilepšenou.
Mnoho společností začalo vytvářet komunity, které umožňují začít vydělávat pouze pár stovek až tisíc dolarů k tomu, co dělají.
Vemma => Young Professional Revolution
Mona Vie => Mynt
„Jenže představte si, že jste student a jenom tak při škole začnete vydělávat od 5.000 do 20.000 Kč jednoduchým doporučením. Co všechno to změní?“
3) Info podnikání
Jedno z velmi častých odvětví freelancerů. Mnoho nezávislých profesionálů v oblasti prodeje, soft skills, ale také lidských zdrojů, vzniklo právě v Network Marketingu. Například Mark Dzirasa začínal se společností Amway a nebo Andy Winson popisuje často své zkušenosti, které nabyl ve finančním poradenství.
Proč?
1) Tvrdá realita
Být denně ve tvrdé dřině a praxi svého odvětví z vás po letech udělá opravdu ostříleného mistra. Máte co předávat a víte velmi dobře, co jsou poučky a co věci, které fungují.
2) Prodejní kanál
V USA je zcela normální, že se info podnikatelé zapojují do společností síťového marketingu, ale je to většinou JINÉ. Jak?
- Prospektují posláním emailu
- Vzdělávají vzdělávacím kurzem
Funguje to?
V Česku to vyzkoušel Jiří Čmolík se společností World Global Network a nepodařilo se. Upřímně ani v Americe jsem neslyšel o žádném dlouhodobém úspěchu tímto stylem.
„Z mé zkušenosti lidé potřebují čas na rozkvět, lidský přístup a vztahy, které je podpoří v jejich podníkání, právě proto se tomuto odvětví říká také sociální marketing. Nedělejme z lidí na internetu lacinou komoditu.“ Michal Mikulášek
PS: Daleko více popisuji možnosti dnešního podnikání ve svém e-booku „Zažíjte Something NEW“, který naleznete na mých stránkách www.michalmikulasek.cz
1 Comment
Dobrý článek!