Po dlouhé době jsem se dostal k napsání dalšího článku. Tentokrát to bude více na bázi příběhu, věřím že Vám to pomůže více pochopit, jak to doopravdy chodí v rámci referenčního marketingu. Nejlepší reklama je spokojený zákazník, avšak ne každý zákazník umí udělat úspěšné doporučení.
Pár měsíců zpátky jsem dostal jsem doporučení od své kamarádky na knihu Slepičí polévka pro duši, avšak nedbal jsem na doporučení. Proběhlo to stylem, „je to skvělá kniha měl by sis jí přečíst …“
Já na to “někdy v budoucnu blabla …”
Proběhlo z její strany úspěšné doporučení? Úspěšný marketing? NE!
Avšak jeden můj přítel se mě zeptal.
“Jaká si myslíš, že je nejdůležitější kniha pro začátek podnikání?”
“Chudý táta, Bohatý táta od Kioysakiho případně Cashflow kvadrant.”
“Dobrá řekni mi nejdůležitější knihu pro správný přístup k životu?”
První mě napadl Napolen Hill a tak jsem to také vyslovil.
Přítel řekl – „Pro mne to je slepičí polevka pro duši.“
„Proč?“
„Protože je tam mnoho odpovědí, které by měl člověk získat hned na začátek“ a rovnou mi ukázal (dal mi vyzkoušet výrobek) tím, že mi hned 2 příběhy dal přečíst.
ÚSPĚŠNÉ DOPORUČENÍ PROBĚHLO!
Forma určuje míru úspěchu. Právě proto mě na network marketingu nejvíce baví vytvářet a spolupodílet se na vytváření systému podpory.
“Kreativita v rámci formy není určená, ale je měřená počtem úspěšných doporučení.” Michal Mikulášek
Co z toho dále plyne?
Také etická otázka z oblasti budování síťě.
Kdo první například osloví společného známého, tak toho je to člověk. Příšel dříve a má právo získat odměnu za to, že mu o této příležitosti dal vědět.
Pokud by daný člověk chtěl spolupracovat s někým jiným může, je to jeho rozhodnutí, ale neměl by být k tomu naváděn.
Člověk, který umí udělat úspěšné doporučení si zaslouží finanční odměnu, stejně jako pochvalu a vyzdvihnutí.
Američané říkají Vedení příkladem.
Přestože buduji systém a vytvářím leadry, tak jsem byl schopen provést 17 úspěšných doporučení v rámci naší síťě. Více, než dvakrát tolik, co nejlepší člověk v mém týmu. Nejvíce jsem nadšený, ale z toho, že se přidává mé blízké okolí. Můj bratr či má přítelkyně. Oběma chci, co nejvíce pomoct a tak jsem je dosadil, tam kde mají nad sebou nejvíce zkušené upline.
Velmi se těším na den, až mě někdo překoná. Tehdy si budu vědom, že jsem dosáhl v rámci tohoto odvětví nejvyšší mety. Tvořit leadry, kteří překonají i svého leadra. Držím Vám palce, ať se Vám daří stejně jako mě nebo dokonce ještě lépe! Pozitivní myšlení a myšlení hojnosti je jeden z prvních kroků, které by jste měli učinit na začátku cesty k úspěchu.