Když vzniká nový projekt, většina tzv. lídrů tvrdí, jak je důležité být na začátku, u zrodu. Největší výdělky, pasivní příjem za krátkou dobu a podobné řeči. Kdo někdy v MLM systému působil, určitě ví o čem mluvím. Je velmi zajímavé, že tito tzv. lídři za relativně krátkou dobu v nové společnosti končí a jdou do další a další. Opět super načasované a s nejlepším produktem. Samozřejmostí je lepší kompenzační plán, než ten minulý. Následuje explodující start a vysoké pozice za pár hodin.
Ptám se: Proč se tak děje? Kde jsou ty veliké příjmy a hlavně pasivní příjem?
Jsem přesvědčen, že kdyby měli statisícové příjmy, a již zmiňovaný pasivní příjem v té konkrétní společnosti, do které vás lákaly, asi by neměnili.
Můj selský rozum mi říká, že nás chtěli jen využít. Je to asi i důvod, proč mnoho lidí nechce o MLM ani slyšet. Oni mají s našimi momenťáky své zkušenosti. Když ne osobní, tak se našel někdo v jejich okolí, kdo se podělil o své.
Je mi z toho smutno. Většinou jde o to využít a zneužít.
MLM je práce jako každá jiná. Představte si třeba truhláře. Investoval do zařízení dílny a svého vzdělání. Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by po dvou, třech letech založil zámečnictví a za další roky vlastnil firmu zabývající se instalací elektriky.
Pokud chcete být odborníkem v oboru, chce to čas a trpělivost.
I dobrý zedník se učil tři roky, aby postavil pevnou a rovnou zeď.
Jde přeci o vybudování stabilního byznysu, který vás bude živit několik desítek let. Vždy musí jít o prodej služeb nebo výrobku. Kdo buduje jen síť s pseudoproduktem, většinou brzy skončí a přetahuje lidi od firmy k firmě. On vždy vydělá. Je však velmi vzdálen pasivnímu příjmu. Potřebuje k tomu stádečko poslušných a naivních lidí, které ho následuje od projektu k projektu.
Lidé bděte. Pasivní příjem přichází ze stability.
Pokud jste rozený obchodník, můžete prodávat cokoli. Kávu, zlato, prostředky na hubnutí atd. Pokud ne, musíte se ztotožnit s produktem či službou. Musí se stát vaší součástí, budete je totiž používat velmi dlouho. Minimálně po dobu působení ve společnosti, se kterou spolupracujete. Třeba i několik desítek let.
Jde vždy o prodej, a o to, jaký obrat vytvoříte firmě, se kterou spolupracujete. Z tohoto důvodu preferuji společnosti, které mají široký sortiment zaměřený na veškeré lidské potřeby. Produkty, bez kterých se nikdo z nás neobejde. Tyto společnosti nepotřebují tzv. momentum, neboť produkty a služby používá každý z nás 365 dní v roce. Rozdíl je jen v tom, že je nenakupujete v marketech, které na vás útočí na každém kroku.
Znáte to. Letáky ve schránkách, přerušování televizních či rozhlasových pořadů. Kolikrát se bojím otevřít jogurt nebo lahev s pitím, aby na mě nevyskočila reklama!
Nakupujete u společnosti, se kterou spolupracujete, a ta se s vámi podělí o zisk. Široký sortiment vám zaručuje, že i vy sami budete mít zajímavý obrat svou spotřebou.
Pokud jste s produkty a službami spokojeni, zákonitě si to nenecháte pro sebe a pochlubíte se ostatním. Tímto sdílením získáváte své spoluspotřebitele, spolupracovníky; je jedno jak je nazvete. Tím se zvyšuje váš obrat a tudíž i zisk. Nic složitého na tom není!
Když to děláte dostatečně dlouho, získáte stabilitu. Příjem je pak velmi zajímavý.
Toto je síťový marketink! Z tohoto důvodu si myslím, že tzv. momentum není až tak podstatné.
Pokud si chcete na toto téma popovídat, kontaktujte mě na níže uvedených kontaktech.
Pavel Wagner
Skype: pavel.wagner7, tel. 603 838 528, e-mail: pav.wagner@gmail.com