Určitě jste se již setkali s námitkami vašich prospektů na MLM byznys. Jedni vám tvrdili, že jde o pyramidovou strukturu, druzí zase, že to nemůže fungovat. Co tedy dělat, aby se prezentace vašeho marketingového plánu nezvrhla ve slovní přestřelku o to, kdo má pravdu?
Utněte to hned na začátku
Pokud víte, že jsou na vaší prezentaci tací lidé, kteří nevědí, co je to multi-level marketing, je dobré objasnit hned ze začátku, o co jde. Lidé nejenže ocení vaší upřímnost, ale podvědomě si získáte i jejich respekt.
Nesnažte se jim sáhodlouze vysvětlovat co je to MLM, ale předložte ihned pádné důkazy prostřednictvím materiálů třetích stran, které představují pro lidi přirozenou autoritu. Jednodušeji řečeno: citujte instituce.
Na internetu naleznete desítky oficiálních důkazů o tom, že vysoké školy podporují ať už přímo nebo nepřímo podnikání v síťovém marketingu. Rigorózní práce jejich studentů na téma MLM objasňují na základě objektivních rešerší, co je to etické podnikání v MLM versus pyramidové struktury.
Jednoduše si vygooglujte např. diplomové práce na téma multi-level marketing a vyjede vám spousta hodnotného materiálu, ze kterého můžete čerpat při svých prezentacích. Vždy však uveďte zdroj, ze kterého čerpáte, jednak je to férové a za druhé to zvyšuje vaší důvěryhodnost.
Plug and Play
Dalšími autoritami jsou např. místní hospodářské komory, oborová sdružení nebo asociace. Zkuste se zeptat na vaší místní hospodářské komoře jejího pracovníka, jaký mají oficiální vztah k síťovém marketingu a zda by vám nemohli napsat krátké prohlášení pro vaše prospekty.
Pokud jste v network marketingu nováčkem a dělá vám problémy hovořit před lidmi, poproste někoho úspěšného z vaší upline, aby vám nahrál na video krátkou prezentaci marketingového plánu. Při live meetingu např. u vás doma stačí, když zapnete notebook a nahrané video s vaším uplinem vykoná veškerou práci za vás.
V jednoduchosti je síla.
—
Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.