Vysvětlování formou příběhů je jeden z nejlepších způsobů, jak docílit opravdového pochopení. Lidé milují příběhy, ať už formou seriálů, knih, či jako děti pohádky.
Ráda se s Vámi podělím o inspirující příběh kouzelného džina.
Jdete po pláži a najdete kouzelnou lampu. Je to jedna z těch mosazných lamp, plná ornamentů, přesně jako Aladinova. Jste si jisti, že v ní musí být džin.
Otřete ji a objeví se před Vámi obr, jako věž – džin! Pokloní se až k zemi a řekne: „Pane, tvé přání je mi rozkazem!“
Až dosud to jde všechno dobře, že?
Chvíli přemýšlíte a pak pohlednete na džina. Džin říká: „Pane, na co čekáš? Miliony lidí by daly cokoli na světě za možnost být na tvém místě. Co si přeješ?“
Odpovíte: „Džine, přeji si, abys mě přenesl o tři roky dopředu. Chci, abys mi ukázal ohromnou síť, kterou do té doby vybuduji. Ukaž mi tisíce prosperujících a šťastných lidí, finančně nezávislých, kteří si plní sny. Spatřím-li něco takové, bude to pro mě velká inspirace.“
Stane se tak. Vznášíte se na obláčku a prohlížíte si ty nesmírně úspěšné lidi a vy v čele. Ale nemůže Vám ujít jeden velmi zajímavý postřeh. Nenacházíte zde ani jednu známou tvář.
„Džine, nevidím zde ani jednu povědomou tvář. Nikoho neznám.“
Džin se chvíli směje a pak se otočí k Vám a odpoví:
„To je pravda, pane. A v tom spočívá kouzlo síťového marketingu!“
Je velmi pravděpodobné, že lidé, se kterými jste se dosud nesetkali, budou hvězdami, ve vaší struktuře. A tady se dostáváme k důležitému bodu. Máte jen jednu příležitost udělat dobrý dojem. Zanechat kladný vztah, ať už odpověď na Vaši nabídku zní jakkoliv.
Inspirujte. Třiďte (perly). Myslete pozitivně.
S přáním krásného dne,
Smolková Lucie.
Líbí se Vám mé příspěvky? Podívejte se na také na můj web, kde najdete další inspiraci.