Určitě to znáte: Lidé v dnešní době hledají přivýdělek, další příjem, peníze navíc…Každému by se nějaká ta kačka k dobru hodila. Pak přijdete vy, a když se budeme držet při zemi, nabídnete jim měsíční přivýdělek tři až šest tisíc korun. Ano, není to mnoho, ale pro spoustu lidí je to představitelná částka, která by jim mohla nejspíše řadu věcí vyřešit. Tak jim tedy ukážete, co a jak mají udělat, aby této sumy dosáhli. A ejhle, najednou se začnou nervozně dívat na hodinky, říkat, že to pro ně není a že hledají spíš nějakou práci, kde budou mít jistotu pravidelné měsíční výplaty a v zápětí se rychle s vámi rozloučí. Tento scénář nemůže být snad už větší klišé.
Ale, co když mezi těmi, kdo hledají práci, je někdo, komu dává smysl podnikání na „vedlejšák“ a nebrání se příležitosti? Network marketing je přece designovaný tak, aby se dal budovat při zaměstnání!
Znám jeden způsob, jak to zjistit bez toho, abyste chodili každý den na „pracák“ a dávali se „nenápadně“ do hovorů s uchazeči, kteří by se navíc mohli cítit dotčeni tím, že nosíte luxusní hodinky.
Stačí, když navštívíte webové stránky úřadu práce. Tam lidé hojně hledají práci a možná je mezi nimi někdo, kdo se nebrání penězům. Jeden prostý inzerát, by měl stačit, abyste získali kontakt na toho správného prospekta. Své nabídky směřujte spíše regionálně, abyste se mohli v případě zájmu rychle sejít. Pokud jste např. z Prahy, bude pro vás úřad práce Praha jasnou volbou.
Inzeráty čas od času vyhodnocujte a aktualizujte. Některé budou fungovat skvěle, další zase vůbec. Ale postupem času, jak budete v kontaktu s lidmi, kteří se vám ozvali, získáte cit pro danou cílovou skupinu a dokážete jim ušít nabídku na míru. Tato kontaktovací taktika vás ve skutečnosti nebude stát ani korunu a může pracovat dlouhodobě sama bez vašeho dalšího přičinění.